oraz inne związane z tym tematem głupoty

piątek, 16 grudnia 2011

Dobrze się Zapowiada: Rock of Ages

Ostatnio na Trailer Addict pojawiło się sporo nowych zwiastunów. Ale tylko jeden z nich naprawdę przykuł moją uwagę. Oto on:



...i to samo w 3D...


Jak dla mnie - bomba! Rock i szalone lata osiemdziesiąte pokazane z przymrużeniem oka. Co prawda nie przepadam za musicalami, ale wydaje mi się, że w tym przypadku - świetnie będzie to zarówno zobaczyć, jak i usłyszeć.


Tak na marginesie - światło dzienne ujrzały też trailery do trzeciej części Madagaskaru oraz Facetów w Czerni. Z jednej strony staram się nie podchodzić do nich sceptycznie, bo już nieraz zdarzyło mi się, że trzecia odsłona jakiegoś filmu podobała mi się dużo bardziej zarówno od drugiej, jak i pierwszej. Ale jednocześnie - ostatnio coraz częściej jest tak, że każda kolejna część jakiejś produkcji jest robiona tylko po to, by zarobić pieniądze na widzach.

I martwię się tutaj głównie o Facetów w Czerni, bo ze zwiastuna wnioskuję, że Tommy'ego Lee Jonesa nie będzie dużo, a przecież bez niego ten film to już nie to samo.

Ale pożyjemy, zobaczymy. Trzymam kciuki, żeby obydwa filmy wypadły co najmniej nieźle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...