oraz inne związane z tym tematem głupoty

piątek, 11 listopada 2011

Nowy początek (zapiska administracyjna)

Od kilku lat na innej platformie blogowej pisuję Dyrdymały. Miesiąc temu postanowiłam zacząć odrębnie pisać o filmach i serialach. Początkowo wylądowałam na tumblru i tam znajdują się moje październikowe wpisy. Niestety tumblr nie nadaje się do grafomanienia. W związku z tym przeniosłam się tutaj, na google'owego bloga. Mam nadzieję, że ten serwis bardziej przypadnie mi do gustu i nie będę musiała urządzać kolejnych przeprowadzek.


Ale do rzeczy - o czym będzie blog? Jak sama nazwa wskazuje o filmach i serialach. Zarówno najnowszych, jak i trochę starszych. Czasem postaram się napisać o słynnych reżyserach, aktorach oraz kompozytorach muzyki filmowej. Planuję także wpisy poświęcone seriom filmowym.


Każdą opisaną rzecz będę oceniać w skali od jeden do pięciu (przyjęta na tumblr skala trzystopniowa niestety okazała się nie do końca dobra).


Na początek to chyba wszystko. Reszta wyjdzie "w praniu". Serdecznie zapraszam do czytania i zachęcam do komentowania.


edit: Dobrą wiadomością jest to, że Blogger posiada opcję, której brakowało mi na Livejournalu. Mianowicie - wy, czytelnicy będziecie mieli możliwość oceny każdego z moich wpisów. Hurra! Zapraszam do klikania. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...