oraz inne związane z tym tematem głupoty

czwartek, 13 września 2012

Dobrze się Zapowiada: Felix, Net i Nika

Tytuł Felix, Net i Nika bardzo często widziałam kątem oka, na półkach zarówno w księgarniach, hipermarketach, jak i innych miejscach, gdzie książki można kupić. Nigdy nie przyglądałam się im dokładnie, nie czytałam, kto jest ich autorem i o co w ogóle w tych powieściach chodzi. Ale kolorowe, naprawdę ładne pod względem wizualnym okładki sprawiły, iż pomyślałam, że to tylko tłumaczenia jakiegoś kolejnego, napisanego na fali potteromanii, anglojęzycznego bestselleru dla dzieciaków.

Tak, bardzo się myliłam. Mea culpa!

Okazuje się bowiem, że seria książek o Felixie, Netcie i Nice to nasz rodzimy twór, którego autorem jest Rafała Kosika. I jeszcze w tym miesiącu do kin trafi ekranizacja jednej z tych powieści.




Wiem, że będzie to tylko film dla nastolatków i nic więcej. Taka polska wersja Małych agentów. Coś, co prawdopodobnie widzom bardziej dorosłym, wyda się głupiutkie i niewarte uwagi.

Z drugiej jednak strony zwiastun prezentuje się świetnie. W iście hollywoodzkim stylu. Dlatego też bardzo się cieszę, że polakom udało się nakręcić coś takiego. I trzymam kciuki, by Felix, Net i Nika okazały się nad Wisłą hiciorem równie wielkim, jak ekranizacje Harry'ego Pottera.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...