oraz inne związane z tym tematem głupoty

czwartek, 24 października 2013

Fantastyczny Fanvid: Not just stories

Większość fanowskich filmików posiada jakiś temat. Mogą dotyczyć konkretnego filmu, serialu, bohatera lub tematu.

Czasem zdarza się jednak, że ktoś wykona filmowy kolaż, na którego składać się będą zupełnie ze sobą nie powiązane wycinki, które jednak zestawione razem i połączone z odpowiednią muzyką tworzą coś, od czego po prostu nie można oderwać wzroku.


Widełko, które prezentuję poniżej, zostało wrzucone do sieci ponad tydzień temu. Od tego czasu obejrzałam je kilkanaście razy, wciąż nie mogąc wyjść z podziwu.

Bo niby jest to tylko zlepek efektownie wyglądających scen, ale jednak, gdy wiedziałam, z jakich filmów lub seriali te pochodzą, od razu przypominałam sobie jakie emocje towarzyszyły mi, gdy dane dzieła oglądałam. A końcowy napis - będący jednocześnie tytułem fanvidu - uświadomił mi, że rzeczywiście, to wszystko, to nie są jedynie wymyślone przez scenarzystów historie. Kryje się w tym wszystkim coś głębszego i wspanialszego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...