oraz inne związane z tym tematem głupoty

sobota, 27 lipca 2013

Tydzień z Battlestarem:
Portlandia - One Moore Episode

Dziś ku przestrodze wybrane fragmenty jednego z odcinków Portlandii (nie jestem pewna, czy kiedyś, wcześniej tego na blogu nie linkowałam, ale nawet jeśli, warto pokazać to jeszcze raz ;)


Oczywiście całość jest mocno przesadzona, bo z obejrzeniem Capriki, Battlestara oraz Blood and Chrome można spokojnie wyrobić się w mniej, niż tydzień.

Niemniej jednak nie zalecam rozpoczynania oglądania serialu: a) w niedzielę wieczór, b) tuż przed sesją, c) w każdym innym przypadku, w którym macie inne, ważne rzeczy do roboty. Bo możecie skończyć tak, jak bohaterowie filmiku.

Aha, jeszcze na wypadek, jakby ktoś nie wiedział - tak wygląda prawdziwy Ronald D. Moore, i tak, to jest ten facet, który w Portlandii przedstawia się jako miejscowy aktor, Ken Reynolds.


Tym wpisem kończę mój „Tydzień z Battlestarem”. Mam nadzieję, że się wam podobało. I że osoby nie znające serialu zachęciłam do jego obejrzenia. A tych, którzy Battlestara widzieli, zainteresowało moje zdanie na temat tej produkcji.




Tydzień z Battlestarem - pozostałe wpisy:

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...