oraz inne związane z tym tematem głupoty

czwartek, 10 maja 2012

Fantastyczne FanVidy: Avengers

Wczoraj strasznie się rozgrafomaniłam. I choć pewnie mi nie uwierzycie - wcale tego nie planowałam. Po prostu tak wyszło.

Dziś w ramach zadośćuczynienia nie będę dużo pisać. Zaprezentuję wam kilka fajnych, avengersowych fanvidów, jakie udało mi się znaleźć na YouTube. I obiecuję, że moje dyrdymalenie ograniczę prawie tylko i wyłącznie do kilku zdań komentarza pod każdym z filmików.


Na początku muszę jednak napisać, że nie siedzę w temacie Avengersowych fanvidów. Wcześniej ich specjalnie nie wyszukiwałam, nie subskrybuję też żadnego kanału, którego autor takie filmiki z Mścicielami by tworzył. Przejrzałam więc dziś YouTuba w poszukiwaniu takich widełek. I troszkę się rozczarowałam, bo choć liczba wyników była dość duża, to nie udało mi się znaleźć wielu naprawdę fajnych dzieł. Nie było też fanvidów których zrobienie wymaga największego sprytu i pracy, czyli takich, w których poza montażem pod muzykę pojawiają się też głosy aktorów.

Liczyłam więc na to, że będę mogła pokazać wam co najmniej po dwa widełka z każdym z Avengersów. A wyszło tak, jak wyszło... z resztą, sami zobaczcie:



Większość fanvidów ze Starkiem ma charakter patetyczno-epicko-dramatyczny. Lub romantyczny, jeśli pokazywane są relacje Tony'ego z panną Pepper Potts. Ten filmik spodobał mi się dlatego, bo jest inny i przedstawia Iron Mana z większym przymrużeniem oka. I przez to jakby bardziej oddaje charakter tego bohatera.



Podobnie, jak przy poprzednim video - filmik jest niezły, bo inny, niż pozostałe. I znów muzyka naprawdę nieźle pasuje do tego Avengersa.



This is War jest jedną z ulubionych piosenek twórców fanvidów. Nic dziwnego, bo przecież dodaje +5 dynamizmu i +10 epickości. Problem w tym, że gdy widzi się już któryś z kolei filmik z tym utworem grającym w tle - zaczyna się to robić nudne. Tutaj dodatkowo pojawiły się napisy, które także często są wykorzystywane w wideach z This is War. Jednakże, poza powtarzalnością - jest to naprawdę fajny fanvid.



Znów jest mega epicko i dynamicznie. Ale - podoba mi się! I pomimo ponad pięciu minut trwania - oglądanie tego wideo ani trochę się nie dłuży.



Niezły początek. Reszta niestety podobna, jak w poprzednich dwóch filmikach.


Jeszcze drobny bonusik - dwa widełka z Robertem Downey Juniorem:



I wszystkie powyższe filmiki, na jednej playliście:


No dobrze, to wszystko na dziś. Jeśli widzieliście jakiś inny fajny fanvid z Mścicielami - proszę dajcie mi linka w komentarzu - chętnie go obejrzę. A jutro - premiera Avengersów. Bilet mam już kupiony. Więc byle do piątku!


Pozostałe wpisy związane z Avengersami:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...